Dátum: 2007 május 20
Tank tele, matrica meg van, irány az M1-es.
Velem együtt 3-an utaztunk a kocsiban, de a 130-140 km/h /4000 rpm klímával így is gond nélkül tartotta.
A szél és motorzaj ennél a tempónál még elfogadható volt, de e felett hosszú távon már zavaró lett volna.
130 km/h-nál és a felett a kormány nagyon kicsit remegett, amit valószínüleg egy centrírozás helyre tenne.
160 km/h -nál többet nem mentem vele de a motor még bírta volna, mert a ford.szám még csak 5000-nél volt.
550 Km-t mentünk háztól házig és ebben benne volt a belváros is.
Így fogyasztott a kocsi 7,5 litert.
A bécsi kiruccanással átléptük a 146.000 Km-t.
Tank tele, matrica meg van, irány az M1-es.
Velem együtt 3-an utaztunk a kocsiban, de a 130-140 km/h /4000 rpm klímával így is gond nélkül tartotta.
A szél és motorzaj ennél a tempónál még elfogadható volt, de e felett hosszú távon már zavaró lett volna.
130 km/h-nál és a felett a kormány nagyon kicsit remegett, amit valószínüleg egy centrírozás helyre tenne.
160 km/h -nál többet nem mentem vele de a motor még bírta volna, mert a ford.szám még csak 5000-nél volt.
550 Km-t mentünk háztól házig és ebben benne volt a belváros is.
Így fogyasztott a kocsi 7,5 litert.
A bécsi kiruccanással átléptük a 146.000 Km-t.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.