HTML

Honda Civic

1997 Honda Civic 5D 1.4i SRS , A/C

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

2007.05.22. 16:40 CIVIC 5D

A Kezdet

Dátum: 2007 Január 21
 
 
 
Helyszín: Fővárosi Autópiac
 
 
 

Hosszas vívódás után elérkezettnek láttam az időt, hogy én is erősítsem az autósok táborát.
 
 

Két dolog biztos volt: csak benzines gépet veszek, és csak japán vagy német kocsi jöhetett szóba.
 
 

Internetes keresgélés után végül a japánok voltak a befutók, a TOYOTA-val és a HONDA-val.
 
 

A német gépekkel sincs semmi bajom csak ár, érték, minőség, arányban ez a két kocsi volt a legjobb választás szerintem.
 
 

Interneten (hasznaltauto.hu-n) inkább a Corolla-kat néztem és a piacra is úgy mentem ki, hogy én Corolla-t szeretnék. Ki is néztem a neten 2 szép darabot, de sajnos az egyik csak
a képeken volt szép, míg a másiknál árban nem tudtunk megegyezni.
 
 

Végül rátaláltam a Civicre, pontosabban kettőre is.
 
Az egyik 5 ajtós angol kasznis, a másik 4 ajtós japán.
A japán inkább sportosabb volt, mint komfortos és extrák tekintetében is alul maradt az angollal szemben.
 

Körbe járás, motortér fel, próbaút - minden rendben volt vele.
 
Papírmunka stb 3 nap és már mentem is ki érte.

 
 
 
 
 
 
 
 
                            

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://civic5d.blog.hu/api/trackback/id/tr585373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása